قلعه نویی: مجیدی با روزهای اوجش فاصله دارد اما زحمت خودش را کشید.


سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: شاید دربی بازی زیبایی از کار در نیاید، شاید هم زیبا شود.

امیر قلعه‌نویی در تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی با ملوان مسابقه سختی است، هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و سخت تر از آن این است که مقابل تیم خوب و مردمی ملوان بازی می‌کنیم اما خوشحالیم که ملوان هم برای فوتبال بازی کردن به میدان می‌آید .

وی در مورد اینکه استقلال همواره در انزلی مشکل داشته و زمین ورزشگاه تختی ناهموار است گفت: زمین انزلی قطعاً از زمین ورزشگاه فولادشهر اصفهان بهتر است، در اصفهان زمین سفت بود ،البته استقلال برای هر شرایطی خودش را آماده می‌کند.

سرمربی استقلال درمورد تهدید فیفا مبنی بر کسر 6 امتیاز از استقلال به دلیل بدهی به رینالدو گفت: این مسئله مربوط به مدیریت است و به ما ربطی ندارد، تمام فکر و ذکر ما باید داخل زمین باشد و این مسئله هم کار مدیریتی است. البته مدیریت باشگاه استقلال این مسئله را خودشان حل و فصل می‌کنند.

وی در مورد اینکه یحیی گل‌محمدی گفته است ممکن است به بازیکنان 2 اخطاره پرسپولیس استراحت بدهد تا به دربی برسند گفت: ما فقط به ملوان فکر می‌کنیم.

قلعه نویی در مورد میزبانی از سپاهان در جام حذفی گفت: فکر می‌کنم خود اصفهانی‌ها هم از اینکه بازی در تهران است خوشحال باشند، زیرا سپاهان هم خوب فوتبال بازی می کند و بازیکنان تکنیکی دارد. هردو تیم فوتبال بازی می‌کنند اگر قرار بود بازی به این زیبایی در فولادشهر برگزار شود قطعاً از کیفیت آن کم می‌شد.

سرمربی استقلال درمورد بازی فرهاد مجیدی در مقابل مس کرمان گفت: مجیدی با روزهای اوجش فاصله دارد اما زحمت خودش را کشید.

وی در مورد مصدومان و محرومان استقلال در بازی با ملوان گفت: فقط خسرو حیدری مصدوم است و سایر بازیکنان به این بازی می‌رسند، محمدرضایی هم به این بازی خواهد رسید. امروز هم به بازیکنانی که مقابل مس 90 دقیقه بازی کردند استراحت دادیم.

سرمربی استقلال درمورد عکس گرفتنش با نونهالان فوتبالیست گفت: اینها سرمایه‌های مملکت هستند شاید از بین آنها 2 یا 10 بازیکن بیرون بیاید اما مسئله مهم این است که آنها از نظر روحی و روانی به آرامش برسند این مسائل مهم‌تر از مسائل دیگر است، در کنار تمرین استقلال آمدیم عکسی هم با آنها گرفتیم .

قلعه‌نویی در مورد اینکه استقلال چه زمانی به بلوغ کامل تاکتیکی می‌رسد گفت : ما در لیگ قهرمانان آسیا به بلوغ کامل تیمی می‌رسیم .

وی در مورد اینکه یعنی در دربی هم استقلال به بلوغ نمی‌رسد گفت: متری نیست؛ شاید دربی زیبا شود، شاید هم بازی زیبایی از کار در نیاید. یک بازی ملاک نمی‌شود، مهم آن است که شرایط ما خیلی خوب است و روند رو به رشدی داریم و این یعنی آنکه به شرایط ایده‌آل هم می‌رسیم.



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: قلعه نویی , فرهاد مجیدی , فرهاد , مجیدی , قلعه , نویی , استقلال , دربی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.